WK-inhaker van Almo Nature

22 juni 2014 - 22:06 - 0 reacties

WK-inhaker van Almo Nature

Vandaag lanceert Almo Nature, producent van 100% natuurlijke diervoeding, een WK-inhaker ter promotie van zijn Legend kattenmaaltijden. In de hoofdrol van het campagnefilmpje zien we Mr. Tin, een onweerstaanbare, nieuwsgierige en speelse kat. Zijn favoriete prooi is zonder twijfel een Legend kattenmaaltijd, gemaakt van natuurlijke en kwalitatief hoogwaardige ingrediënten. In het campagnefilmpje laat hij zien dat de verpakking van Legend volledig recyclebaar is. Met een fantastische omhaal geeft hij het goede voorbeeld en scoort; een voltreffer in de juiste afvalbak.

almo-nature-campagnevideo

Klik hier voor het campagnefilmpje

De campagne bestaat nog uit twee andere filmpjes met Mr. Tin in de hoofdrol en wordt gevoerd in twaalf landen: Nederland, Italië, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Groot-Brittannië, Zwitserland, België, Spanje, Rusland, Slovenië en China (Hong Kong). Meer informatie is te vinden op de website van Almo Nature en op de Almo Nature Facebook-pagina.

Bron en afbeelding: Almo Nature

Deel dit bericht:


Comments

Nog geen reacties op WK-inhaker van Almo Nature

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten