Vrouwen maken uit wat er gekocht wordt

16 november 2009 - 08:11 - 0 reacties

Vrouwen maken uit wat er gekocht wordt

Onderzoek van het Amerikaanse vrouwenmarketing adviesbureau Bosley laat zien dat 80% van de aankopen gedaan of beïnvloed wordt door vrouwen.

Marktonderzoeksbureau NetPanel stelt dat dit percentage in Nederland nog iets hoger ligt. Volgens Bosley hebben vrouwen voor 96% invloed op de dagelijkse boodschappen, zijn ze trouwer aan merken dan mannen én vertellen ze het gemiddeld aan 20 personen als ze enthousiast zijn over een product.

Ter vergelijking: mannen laten dit slechts aan twee mensen weten. Dit meldt Retail Actueel

Bron: Retail Actueel.nl

Deel dit bericht:


Comments

Nog geen reacties op Vrouwen maken uit wat er gekocht wordt

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten