Retail Event

14 maart 2014 - 09:03 - 0 reacties

Retail Event

Retail Event Nederland is dé vakbeurs waarop fysieke retailers zich laten inspireren en informeren over de nieuwste toepassingen en actuele trends binnen de retailsector.

De ontwikkelingen in het huidige retaillandschap gaan sneller dan ooit. Retail Event Nederland 2014 biedt de retailsector een podium waarop men zich uitgebreid op de hoogte kan laten stellen over de laatste ontwikkelingen en innovaties in de markt. Daarnaast wordt de retailer via seminars en praktijkcases volledig bijgepraat over de meest actuele trends en thema’s binnen retail. In het programma gaat aandacht uit naar ondermeer “Een nieuwe manier van retailen, Experience & Design, Innovaties in Retail, Consumentengedrag van de nieuwe generatie en Toekomstperspectieven over retailen & winkelen in Nederland”.

De sector bevindt zich in een fase waarbij retailers hun winkelformule tegen het licht houden, willen doorontwikkelen en zich gereed maken voor het nieuwe retaillandschap. Met Retail Event Nederland wordt een retailplatform geboden waar een selecte groep van circa 100 deelnemers zich met innovatieve oplossingen kunnen presenteren aan de Nederlandse retailsector.

Innovatie & demonstraties voor de fysieke retailer

Retail Event Nederland is hét vakevenement voor retailers, uit zowel food- als non-food branches, waarbij het fysieke retailkanaal het uitgangspunt vormt. Naast een representatief aanbod aan nieuwe producten en diensten worden retailers via een actueel en onafhankelijk seminarprogramma volledig bijgepraat over de meest relevante ontwikkelingen binnen retail in Nederland. Retail professionals worden uitgebreid geïnformeerd over huidige mogelijkheden, kansen en uitdagingen in de markt en worden daarnaast meegenomen naar succesvol retailen in de toekomst!

Impuls voor de retailsector

Retailers hebben de afgelopen jaren voor tal van uitdagingen gestaan. De sector transformeert naar een nieuwe retail structuur met veranderend consumentengedrag en een nieuwe manier van winkelen. Ontwikkelingen als Experience, pop-up stores, nieuwe betaalmethoden en Omni-channel Retailing nemen een vlucht maar welke invulling geeft de fysieke retailer hieraan? Hoe kunnen retailers profiteren van deze ontwikkeling? Kortom, welke stappen met betrekking tot winkelinrichting en organisatie kan het traditionele kanaal nemen om klaar te zijn voor retailen in de toekomst!

Kijk voor meer infromatie op www.retaileventnederland.nl.

Bron: Retail Event

Deel dit bericht:


Comments

Nog geen reacties op Retail Event

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten