Max & Luna tijdens Interzoo geïntroduceerd

1 juni 2016 - 07:06 - 0 reacties

Max & Luna tijdens Interzoo geïntroduceerd

Afgelopen weekend is tijdens Interzoo 2016 Max&Luna geïntroduceerd. Max&Luna is het eerste, onafhankelijke lifestyle platform voor de ruim 3 miljoen huishoudens met een hond en/of kat in Nederland.

 

De bezoeker heeft via de site www.maxenluna.nl  via het online magazine direct toegang tot actuele informatie die op honden en katten is gericht, zoals productreviews en video’s. In de shop ligt de focus op de keuze van de gezichten achter Max&Luna, de hond Max en de kat Luna. Hierdoor zijn in de shop alleen gezonde, duurzame en trendy producten die het leven van hond, kat en hun baasjes plezieriger maken. En dit alles onder het moto ‘for smiling faces’.
EndemolShineBeyond zal als partner op het Max&Luna platform unieke informatie aanbieden in samenwerking met adverteerders en andere partners. Diverse korte formats die bij uitstek geschikt zijn voor een online platform met een specifieke en zeer betrokken doelgroep.
Max&Luna biedt als eerste in Nederland een abonnement aan om honden-en/of kattenvoeding voor de consument thuis te bezorgen. Dit uiteraard met een aantrekkelijke korting.

 

In een volgende fase worden aanvullende membership services aangeboden via specifieke apps. In ontwikkeling zijn onder andere een oppas- en uitlaatservice, GPS Tracker en een 24/7 online dierenarts.

 

Max&Luna is een concept van het in Amsterdam gevestigde branddaters.com. Founders zijn Stefan van den Berg (baasje van de hond Max) en Juriaan de Wit (baasje van de kat Luna). Van den Berg was de afgelopen 9 jaar verantwoordelijk voor de succesvolle datingsite lexa.nl. De Wit was als marketing manager nauw betrokken bij de introductie en groei van Qmusic.

 

Honden en katten zijn erg belangrijk binnen een gezin. Er is een groot verschil tussen de vraag naar kwalitatieve, trendy en duurzame producten voor hond & kat en de traditionele retail waarin dit aangeboden wordt. Zo een 5% van alle artikelen voor honden en katten wordt momenteel online gekocht. Er ligt hier een een enorme groeipotentie. Daarnaast zijn er diverse services en memberships te bedenken die het leven van honden, katten en hun baasjes nog leuker maken,” aldus Stefan van den Berg.

 

“Door dit aanbod te combineren met kwalitatieve, aansprekende en vooral humoristische content bieden Max&Luna een compleet platform voor alle honden-en kattenliefhebbers. Doel is om deze betrokken community met elkaar in contact te brengen. Niet voor niets zijn filmpjes met honden en katten het meest bekeken op YouTube en gedeeld via Facebook”, aldus de Wit.

Deel dit bericht:


Comments

Nog geen reacties op Max & Luna tijdens Interzoo geïntroduceerd

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten