Uitreiking awards voor favoriete innovaties in Nederland op donderdag 9 maart

23 februari 2017 - 08:02 - 0 reacties

Uitreiking awards voor favoriete innovaties in Nederland op donderdag 9 maart

In aanwezigheid van 300 marketeers met passie voor innovatie, zijn in Brussel totaal 32 Awards “Gekozen Product van het Jaar 2017” België uitgereikt. In een representatieve steekproef kozen meer dan 5000 Belgische consumenten de winnaars uit het enorme aanbod innovatieve A-merken.
Al eerder werden de prijzen voor 47 innovaties in Frankrijk uitgereikt. Dit jaar is de 30e verjaardag van Gekozen Product van het Jaar (Voted Product of the Year – Elu Produit de l’ Année). Het bedrijf werd opgericht in 1987, dit jaar wordt het concept op basis van onafhankelijk consumenten onderzoek succesvol toegepast in 40 landen.

Bij de Awards Ceremony In België bleken de innovaties van drie “Nederlandse” bedrijven favoriet bij de Belgische Consument. Het betreft Philips met de SceneSwitch, Hello Fresh en Hak peulvruchten in een pouch. Op 9 maart a.s., bij de Awards Ceremony in Nederland, zal blijken of de Nederlandse consumenten dezelfde favorieten hebben.

En de winnaars in Nederland … 22 innovatieve A-Merken
In Nederland worden op 9 maart de Awards uitgereikt aan 22 innovatieve A-Merken. Onder de titel “Inspirerende organisaties innoveren met impact” belicht Joris van Zoelen (“Inspirerende 40 Merken”) innovatie als aanjager van merk- en organisatiegroei. Nielsen’s Dewy Heiser presenteert “De Consument & Innovatie in Nederland”.

Vorig jaar was Pedigree® DentaFlex® één van de winnaars, afkomstig uit de DSZ branche. De toenmalig nieuwe kauwstaaf van Pedigree zorgt voor een extra grondige reiniging van het gebit van de hond, waarbij wetenschappelijk is aangetoond, dat tweemaal gebruik per week de vorming van tandplak en tandsteen vermindert, daar waar dit het belangrijkst is: langs de tandvleesrand.

Return on Innovation, hoge impact
Wereldwijd bewijst het felrode logo zijn waarde door meer dan 3,5 miljard consumenten eenvoudiger hun keuze te laten maken uit het overweldigende aanbod van producten. Product innovaties worden in een onafhankelijk en representatief onderzoek voorgelegd aan consumenten. De consument bepaalt welk product zijn vertrouwen verdient op basis van de innovatie, de aantrekkelijkheid van het product en de aankoopintentie. Voor merkartikelen levert een innovatief product, voorzien van het Gekozen Product van het Jaar logo een hogere verkoop op. De impact van winnen en logogebruik is groot, een hogere penetratie, meer omzet; Return on Innovation.

Deel dit bericht:

Bron: De verkiezing “Gekozen Product van het Jaar”



Comments

Nog geen reacties op Uitreiking awards voor favoriete innovaties in Nederland op donderdag 9 maart

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten