Multichannel Conference 2014

14 maart 2014 - 10:03 - 0 reacties

Multichannel Conference 2014

De consumenten van tegenwoordig zijn ongrijpbaar. Ze bevinden zich op steeds meer nieuwe kanalen en bepalen zelf wel wanneer ze met uw product bezig zijn. Het wordt een steeds grotere uitdaging om hun te bereiken.

Wat wordt uw multichannel strategie? Laat u tijdens Multichannel Conference op 23 & 24 april inspireren door de vele kennissessies van hoog niveau. Dit jaar geen salespitches, maar enkel inhoudelijke antwoorden op al uw vragen. Aan het woord komen de pioniers, de experts en de collega’s die hun ervaringen met u delen aan de hand van impactvolle cases, nieuwe tools en baanbrekende visies.

Tijdens Multichannel Vitamine komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Branded Content & Content Marketing.
  • Performance Based Marketing & Affiliate Marketing
  • Usability & SEO
  • Big data, Webanalytics, & Data Driven Marketing
  • Media
  • E-mailmarketing
  • Mobile & M-commerce
  • Cross Border E-commerce
  • Supply Chain & Logistiek
Deel dit bericht:


Comments

Nog geen reacties op Multichannel Conference 2014

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten